Pages

Ads 468x60px

corbalar

22 Haziran 2014 Pazar

Ev Botu veya Sakallı İpten Çorap


 Selamın en guzelı tum ummetı Muhammedın uzerıne olsun..
Nasılsınız sevgili takipçilerim , dostlarım. Ben yoğun günler geçiriyorum geçen hafta günlerim yolda geçti. Cuma günü anneannem ALLAHın rahmetine kavuştu.
innâ lillahi ve innâ ileyhi râciûn
Hayat devam ediyor.. Yaşam mücedelesi..Anneanemın acısını içimde yaşatıyorum.İsyan etmekten ALLAHa sığınırım. Onu en güzel şekilde uğurladığıma inanıyorum. Onu kefenlerken bende yardım ettim. Çok güzel ve ALLAHı düşünerek yardım ettim.Elhamdülillah...
Bunları sitemden beni bulup bana sipariş veren Aslı hanım için yaptım.Güzel günlerde kullansın. Eğer sizlerde almak isterseniz bana mail atmanız yeterli.. farklı renk seçenekleride vardır.




5 yorum:

  1. Canim benim basin sagolsun daha simdi gordum, bir haftadir yoktu buralarda...
    Rabbim anneannecigine rahmetiyle muamele eylesin, sizlerede sabirlar ihsan eylesin gulum mekani cennet olsun...
    Dogrusu metanetine hayran kaldim onu en iyi sekilde huzuru ilahiye gondermeye yardim etmenin hayrinida rabbim bolca verir muhakkak...
    Tekrar basin sagolsun gulum, inna lillahi ve inna ileyhi raciun...

    YanıtlaSil
  2. ALLAH razı olsun ablacım. Amin ALLAH kelimesini kelime tevhid dilinden düşürmezdi. mekanı cennet olur inşaALLAH.. amin...
    İslamiyeti öğrendikçe doğruları yapmak daha kolay oldu benim için. onu kefenlerken hep güzel düşündüm ve ALLAHın izniyle defnettik... ALLAH razı olsun..

    YanıtlaSil
  3. Hayirli ramazanlar canim nasilsin, rabbim hepimize nineciginede rahmetiyle muamele eylesin insallah, sevgiler canim kuzuguda kocaman op benim icin

    YanıtlaSil
  4. Canım kardeşim Allah anneannene rahmeti ile muamelede buyursun, hepimize de mü'min olak ölmeyi nasip etsin(amin),

    Fatmacım çoraplar çok profesyonelce yapılmış ellerin dert görmesin, Aslı hanım da sağlıkla kullansın,
    Ramazanın mübarek olsun,Rabbime emanetsin,kalbi muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ablam . Yüce Rabbım musluman olarak olmeyı nasıp eylesın.
      Teşekkür ederim..Çoraplara yaptığın yorum ıcın.. Senınde Ramazanın mubarek olsun.

      Sil