Pages

Ads 468x60px

corbalar

10 Şubat 2014 Pazartesi

Bordo Atkı,Bere Takımı - Açık Krem Panduf - Yeşil Kız Çocuğu Elbisesi



Selamun aleykum ve Rahmetullah ve berakatuhu...
Nasılsınız sevgili takipcilerim, dostlarım :? Bugün sizlere kuzenimin kızına yaptığımız cicilerini paylaşacağım. Tabiki sizde kendi çocuklarınız için yada hediye etmek için sipariş verebilirsiniz. :)
Atkı ve bereyi annem ördü ve kızımız Zeynebnaz'a çok yakıştı. :)


Bu sevimli panduflarıda ben ördüm. Tamda ayağına göre oldu :) kendisi 22 numara giyiyor ilgilenenlere duyurulur. Beyaz gibi görünebilir ama açık krem rengidir. Fiyatı 7,5 tldir.


Bu güzel elbiseyide teyzem ördü. Kızmızın üzerinde uyuduğu için çekemedim. :)

9 yorum:

  1. Fatmacım hepside çok güzel olmuşlar,sağlıkla giysin inşeAllah,
    pandufların ayaklardaki duruşuna bayıldım,Rabbim nazarlardan saklasın(amin).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşşekür ederim ablacım. Bende en çok pandufların duruşunu beyenmiştim :) Amin.

      Sil
  2. Yerim ben o ayaklari yâaaaa,soyle ekrandan isiriveresim geldi,canim benim saglikla guzel gunlerde giysin insallah.
    Ellerinize saglik hepinizin,anacigin nasil oldu bu arada.benim meiller neree ucup gidiyor yahuuuuuu

    YanıtlaSil
  3. Ayyyy yerim ben o ayaklariiiii yaaaa ne kadarda sevimli masaallah..canim elerinize saglik,hepsi brbrinden guzel olmuslar,guze gunerde saglikla giysin insallah..bu arada anacigin nasil oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol ablacım. Oğlum tutturdu netten çizgi flim seyredeceğim diye o yüzden bakamadım. Kızımızı bir görsen hepten yersin sen onu :) Birde çok bilmiş. :) Annem düzeldi çok şükür. Senin annemde iyidir ? inşaALLAH

      Sil
  4. Cok sevindim iyi olmasina,canim cok suur anacigim daha iyi ama halâ hastanede dahada kalacak,akli dengesi gidip geliylrda o yuzden duzelmesi zaman aliyor,rabbim perisan etesin,canim hem yegenini hemde ogusunu sappadanak ouver:-) :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ALLAH daha iyi etsin ablam. Onlar hasta üzgünb olunca biz daha hasta oluyoruz. Öperim :) sevgilerimle..

      Sil
  5. Elbiseye bayıldım... Örgü elbiseleri çok beğeniyorum, bu örnek de çok güzelmiş, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkür ederim.Teyzelerim ördü bende yayınladım. :) Övünmek gibi olmasın maharetlidir teyzelerim.

    YanıtlaSil