Pages

Ads 468x60px

corbalar

21 Ocak 2014 Salı

Satılık Siyah Dikdörtgen Nohut Modeli Şal


                                                Selamun aleykum ve Rahmetullahi ve berakatuhü...
Sevgili takipçilerim bugün sizlere nohut şalımı sunuyorum. Örmesi zevkli ama zaman alan bir model. Ama görüntüsü gerçekten cok hoş duruyor. Bu şalı örerken Nako vizon markasını kullandım. Kenarının oyasını Halam ördü :) Ona buradan tekrar teşekkür ediyorum.
Bu şalı omuzunuza alırken broş ta kullanabilirsiniz.Gittiğiniz yere göre değişik bir hava verir. Broş sevmeyenler sadece omuzlarına alabilirler.Almak isterseniz bana; gulerbutik@gmail.com dan ulaşabilirsiniz.


 Dikkatinizi çektiyse şalın oyasını değiştirdik. Kenarlarına topmurcuk yaptık. Biz bunu daha çok beyendik. Ama isteğe göre ikisinden biri yapılabilir.Tercih sizin :)





2 yorum:

  1. Esselamu aleykum,
    Fatmacım ellerine sağlık,şal çok şık olmuş,hayırlı bol kazançlı satışların olsun inşeAllah,
    kalbi muhabbetlerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyküm selam be Rahmetullah...
      Çok teşekkür ederim ablacım. Beyenmene sevindim :) İnşaALLAH canım.. Sevgilerimle...

      Sil