Pages

Ads 468x60px

corbalar

6 Ocak 2014 Pazartesi

Sakallı İpten Ev Botu (Panduf)


 Selamun aleykum ve Rahmetullahı ve berakatuhu..
Nasılsınız sevgili dostlarım ve sayfamın sessiz takipçileri ? Ben ALLAHın izniyle hergeçen gün daha iyiyi gidiyorum.Kendim İslam ile besleyip, örgü ile terapi yapıp vede oğlumlada güzel zaman geçirerek yaşamıma devam ediyorum.Tabiki bunda sevgili dostlarım,ablalarımın,kardeşlerimin ve sitemi takip eden tanıyıp tanımadığım herkesin etkisi var. ALLAH için sevmek çok güzel..
Ben sizlere bugün sakallı iplerden yaptığımız ev botlarını yani pandufları görücüye çıkarmak istedim.Bunları halam kızı için ördü. Ben yeşil renkli olanını ördüm ancak daha dikilmedi :)
Ben bu fikri Cahide ablamın sitesinde yayınlandıktan sonra yapmaya karar verdim.Buradan Feray ablaya çok teşekkür ediyorurm ve sevgilerimi yolluyorum.
 Renklerdende anlaşıldığı üzere yine cıvıl cıvıl oldu sayfam... Bu güzel ev botlarımız 10 tl dir.pembe renk 36-37 numara giyenlere , mavil renk ise 38-39 numara giyenlere rahatlıkla olur. Tabiki istenilen numara ve renkte örmek mümkün.Sadece sipariş vermeniz yeterli. Kargo alıcıya aittir.Ptt Kargo ile adrese teslim.
Adresim: gulerbutik@gmail.com




2 yorum:

  1. Ellerine sağlık canım.Yardımcı olabildiğimi bilmek mutlu etti.Yapanlar güzel günlerde kullansın.FERAY:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablacım... Bu aralar panduf örüyoruz. :) Halam oğluma yapıyor, bende kuzenimin kızına yapıyorum :) ALLAH a emanet ol.sevgilerimle...

      Sil